1. De kwalteit van het ijs op dit moment kunnen we benoemen als “kwalsterijs”. IJs dat bestaat uit lucht en sneeuw.  De dikte van het ijs komt niet overeen met de sterkte, waardoor de ijsvloer nog verre van ideaal is om de baan te openen.

2. Indien de baan deze dagen open kan gaan zal dit in eerste instantie zijn voor de jeugd tot 17 jaar. Deze kunnen gratis gebruik maken van de ijsbaan.

3. Bij voldoende sterk ijs zullen daarna de leden kunnen schaatsen en daarna de niet leden.

4. Leden kunnen bij binnenkomst aan de poort hun naam opgeven en komen na controle van de ledenlijst in het bezit van hun leden-toegangskaart voor het gehele seizoen. Leden die nog niet betaald hebben kunnen via een pinbetaling of een contant betaling alsnog ter plekke hun betaling doen en krijgen dan ook hun leden-toegangskaart.

5. Niet leden kunnen hun betaling van 10 euro doen en daarna ook onbeperkt van de ijsbaan gebruik maken. Bij aanmelding bij de ingang graag op papier uw naam, adres en email aanleveren, zodat er een snelle ahandeling zal plaatsvinden bij de kassa.

6. Het lidmaatschap is geldig voor 2 personen van 18 jaar en ouder.

7.De ijsbaanbestuurders moeten zich houden aan het veiligheidsprotocol, waarvan de anderhalve meter afstand maatregel de belangrijkste is. Indien er teveel mensen dreigen te komen zal er een stop komen op het aantal schaatsers op de baan.